Coș de cumpărături ()
cload

Politica de Retur


Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, fără invocarea niciunui motiv în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care este format din mai multe loturi sau piese.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de DARVIN PLUS SRL:
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, ele se pot returna doar în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garanție), ambalajul făcând parte din produs.
  • Ruperea sigiliilor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar DARVIN PLUS SRL nu poate fi făcută răspunzătoare.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat, în caz contrar se va percepe o taxă egală cu contravaloarea acestora.
  • Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produse cărora le lipsesc accesorii.
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul de retur completat, după verificarea coletului, returul va fi refuzat.
  • DARVIN PLUS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 10% și 90% din valoarea inițială a produsului.
  • Costul de transport pentru returnarea produselor va fi suportat de către client.
  • După perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

*Notă - Articolele sunt comercializate în scopuri clar definite și nu pentru a oferi șansa utilizatorului de a le folosi sub formă de împrumut.

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul deteriorat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Dacă te gândești să returnezi un produs, te rugăm să iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Dreptul de a face retur, prevăzut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Consumatorul este responsabil în ceea privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
 
Politica de returnare:

În cazul în care dorești să returnezi un produs, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

 

ATENȚIE!

Este obligatoriu să trimiți produsul în cutia originală a acestuia, nedeteriorată, cu toate accesoriile și documentele primite (inclusiv factura de achiziție).

Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere. Coletul trebuie ambalat în folie protectoare sau folie cu bule. Nu lipi awb-ul direct pe cutia originală a produsului. Ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de minim 20% din valoarea produsului pentru coletele care prezintă semne de accidentare, lovire, deteriorare a ambalajului pe parcursul transportului.

 

Politica de returnare a banilor:
  • Returnarea banilor se efectuează numai dacă produsul a fost achitat de către client și returnat în termenii precizați de lege (OUG 34/2014 cu toate completările ulterioare) și respectând condițiile de retur descrise mai sus.
  • Pentru produsele returnate în primele 14 zile de la achiziție, termenul maxim de rambursare a banilor este de 14 zile, de la data recepționării produsului returnat.
  • Pentru produsele care au fost returnate în condiții neconforme și pentru care nu s-au respectat condițiile de retur descrise mai sus, ne rezervăm dreptul (în conformitate cu OUG 134/2014) de a refuza recepția acestora și implicit, returnarea banilor clientului.
  • Returnarea banilor se face prin transfer bancar în contul transmis de către client.